Recensies

Smaragdgroen - Kerstin Gier

Vorige week lazen jullie mijn review van saffierblauw, deel twee in de Edelsteentrilogie. Vandaag is deel drie aan de beurt. Vond ik het slotdeel net zo leuk als zijn voorganger? Je leest het hier.

Lees meer »

Saffierblauw - Kerstin Gier

Na Robijnrood te hebben gelezen kon ik natuurlijk niet wachten om in deel twee te beginnen. Hoe zou het verder gaan met Gwendolyn en Gideon. Ik las het boek en concludeerde dat deel twee nog beter was dan deel één. En meestal vind ik deel twee het minst leuke deel in een trilogie. Let op! Deze recensies kan spoilers bevatten als je robijnrood nog niet gelezen hebt.

Lees meer »

Robijnrood - Kerstin Gier

Toen Blossombooks aankondigde een box set van Silber uit te geven kreeg ik de kriebels om Kerstin Gier haar andere serie te herlezen. De edelsteentrilogie. Eerst zou ik samen met een vriendin lezen maar dit is er niet van gekomen. Dan maar alleen. Het is zo'n twee jaar geleden dat ik de boeken las, dus wist ik de verhaallijn niet meer helemaal. Hoe vaak ik de serie ook lees, het blijft geweldig.

Lees meer »

Zij en ik - Nic Stone

De zomervakantie was begonnen. Om dit te vieren hield @bestofyabooks een winactie op hun instagram account. Ze gaven een gesigneerd exemplaar van 'zij en ik' en 'wat zou martin doen' weg. Ik was natuurlijk helemaal enthousiast en liet een reactie achter. Om er een paar dagen later achter te komen dat ik 'zij en ik' had gewonnen! Ik had er veel goeds over gehoord en was erg benieuwd. Liefdesdriehoeken zijn normaal niet zo mijn ding. Is dit een uitzondering?

Lees meer »

Meer gelukkig dan niet - Adam Silvera

Sinds bekend werd dat Clavis de boeken van Adam Silvera zou vertalen, kijk ik al uit naar dit boek. Ik zag op bol.com staan dat het boek pas in juli 2019 uit kwam. Dat was nog zó lang wachten...Ik hield de instagrampagina van Clavis in de gaten. Wanneer zou de omslag bekend worden gemaakt?? Toen ik de omslag zag was ik op slag verliefd. Zou het verhaal net zo mooi zijn als de buitenkant? Geluksvogel die ik ben mag ik het boek recenseren. Dus heel erg bedankt Clavis uitgeverij!

Lees meer »